Friday, April 18, 2008

奇怪的一天...

今天,我的老师不知吃了什么药,在班上乱骂人...
早上BIOLOGY节时,哇,真被老师吓了一跳!班上所有不及格的学生都被叫去找答案,然后要上去present...老师不停地问他们一些怪怪的问题,他们都不会回答...(真是奇怪,会答的话,就不会不及格咯!)老师真是有够怪的,硬硬逼他们回答,问到他们哭为止...
虽然我不是那些学生,但我也觉得有点不满,明明就是老师不对,整天用BM来解释,我们怎么会懂呢??我只差一点就fail了...幸好不是我哦,如果是我,那老师应该会被我骂回呱...哈哈!
然后,上华文节时,又是一样,无缘无故被骂哦,"小姐"老师改错答案,宇健就找她(是扣分哦),谁知道,还要被骂,她说是宇健写不清楚才会令她改错...aiyo,why got this type of teacher???really really....aiks..
never mind,this is our last year in secondary school,next time she will not have any change to scold n see us again....
We will remember for this day,and the date....18.04.2008...
plus and minus 5 days of 18,beware in these few day.....may be will kena bom again in the next few month...
wahaha~!~

2 comments:

Anonymous said...

OMG!!!said so obvious arr...nid to say out the date mer?everybody know liow lor.....sure nid to remember the date...dun go to 're' them yea...hehe..."xiao jie"!!hahaa!!!

Anonymous said...

mvzobvious obvious lo,never mind one...haha...
xiao jie got a bit crazy lo i thk,tat day still quarrel with other teacher in pejabat..haizz...